Bahar Akça ve Mert Öğün Evcilik Oyunu Yarışması Show TV

bahar-akca
mert-ogun
bahar-akca-mert-ogun

Show TV' de yayinlanan Evcilik Oyunu programini izleyenler el kaldirsin. Ben izliyorum. Enerjisi yuksek, genc yarismacilarin oldugu bir program. Belkide bu yuzden kendini izlettiriyor. Yalniz konsepti hala cozemedim. Bu yavrucanlar surekli mi birlikte yasiyor yoksa haftanin belli gunleri mi? Yarismanin birincisi nasil secilecek ve birinciye ne odul var? Spor olsun diye katilmamislardir herhalde. Odul var di mi?

Favori ciftim Bahar ve Mert. Ozellikle Bahar'in ne$esine, pozitifligine ve guler yuzlu hallerine bayiliyorum. Hatun surekli gulumsuyor, otur seyret yani! Mert'inde 'tatataaaa' sesiyle yaptigi suprizler ho$.

Yildiz ve Sertac ciftinin halleri tam komedi. Yildiz hayati 20 yil geriden takip eden bir hatun. Bebek kalmak istemis ama zorla buyutmusler gibi.

Diger ciftleri cok takip edemedim. Birazda siz anlatin. Favori ciftiniz hangisi?
 
kaynak:salincaktaikisi.com

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails