Blogumun Mobil Sürümünü kullanmak için

Yapmanız gereken tek şey sağda gördüğünüz QR kodunu cep telefonunuzun kamerası ile taramak¹ ve çıkan linki açtıktan sonra kullandığınız mobil tarayıcının sık kullanılanlarına eklemek.²

¹ Cep telefonunzda barkod okuyucu bir uygulamanın yüklü olmasını gerektirir. Eğer yüklü değilse kullandığınız işletim sistemine/markaya bağlı olarak Android Market'te, App Store'da yadaOvi Market'te Barcode scanner olarak arama yapmanız yeterli. 

 ² Tabii kotalı kullanıcılardabilgisayarlarında tam sürüm yerine mobil sürümü ziyaret edebilirler.Tüm Bunlar Sizin Cep Telefonu ile Rahatlıkla dolaşmanızı sağlayacaktır.
Benim Telefon nokia5800 oldugu için nokia ovi'den UPCode okuyucu indirdim ve Blogda denemem sonucu başarılı oldu.Nokia'nın birçok sürümünde etkili olacağını düşünüyorum.


Android işletim sistemli telefonlarda Android marketten uygun Barcode Scanner aramaları sonucu faydalanabilirler...

Blogun Mobil Sürümüne Aşağdaki adresi tıklayarakta Girebilirsiniz....


http://modadekorasyon.blogspot.com/?m=1

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails